FAQ

Găseşte răspuns la cele mai frecvente întrebări!

1. Ce înseamnă online backup?

Online Backup sau copie de sigurantă online, este o metodă de stocare a datelor în care fişiere, foldere sau întregul conţinut al unui hard disc sunt salvate în mod regulat pe un server la distanţă sau un computer cu o conexiune de reţea.

2. Unde se salvează informaţia?

Informatia este stocată pe servere BackitUp, din centrul de date propriu.

3. Cât de sigur este transferul informaţiei dintre client şi server?

Transferul fişierelor se realizează prin HTTPS (HyperText Transfer Protocol/Secure), care beneficiază de criptare pe 128 de biţi şi este deja mai mult decât suficientă pentru uz comercial. De asemenea, puterea de criptare nu se bazează exclusiv pe numărul de biţi utilizate în criptare. Alegerea unei surse aleatorii este la fel de importantă. În plus, datele sunt criptate şi comprimate înainte de a se trimite de la client la server, care cu siguranţă îmbunătăţeşte securitatea. Practic în timpul tranferului, datele sunt criptate de două ori.

4. Cum este menţinută confidenţialitatea datelor pe serverul de backup?

Toate datele sunt criptate cu ajutorul unei chei de criptare definită de utilizator, înainte de a fi trimise serverului de backup online. Cheia de criptare nu este stocată pe serverul BackitUp. Fără această cheie de criptare, datele de pe serverul de backup nu pot fi vizualizate. Utilizatorul de backup este singura persoană care poate decripta datele pentru a putea vizualiza conţinutul lor.

1. Cum măresc spaţiul de stocare?

Din contul dvs. puteţi face oricând upgrade la un pachet mai mare pe măsură ce necesităţile cresc.

2. Există o anumită taxă pentru suport basic?

Nu există. Suportul basic va fi în totdeauna gratuit.

3. Se poate schimba pachetul ACB la OBM şi invers?

Se poate poate schimba pachetul de la ACB la OBM şi invers doar dacă alegeţi un pachet echivalent. De ex. puteţi trece de la OBM 100 la ACB 100, dar nu şi la ACB 25.

4. Pot să fac backup la mai multe calculatoare sau servere cu acelaşi cont?

Da, se poate, cu pachetele OBM.

Avantaje:
- Aveţi nevoie de mai puţine conturi de backup
- Puteţi folosi un singur nume de utilizator şi parolă pentru a configura toate backup set-urile

1. Am pierdut parola de criptare, se poate recupera?

Parola de criptare nu poate fi schimbată odată ce definiţi un backup set. Aceasta este necesara pentru integritatea backup set-ului, asigurând că datele sunt criptate cu o singură parolă. Altfel veţi avea probleme să vă amintiţi două parole când doriţi să restauraţi fişierele. Trebuie să recreaţi backup set-ul dacă doriţi să schimbaţi parola de criptare.

2. Care este scopul zonei de retenţie, se poate dezactiva?

Fişierele şterse şi modificate în backup-ul curent sunt mutate în zona de reţinere şi vor ramâne acolo conform setărilor zonei de reţinere a backup set-ului. Puteţi restaura acele fişiere care sunt incă în zona de reţinere. Scopul principal este de a facilita recuperarea instantanee istorice dintr-un set de rezervă. Datele din zona de reţinere se iau în calcul la cota dvs. şi rămân acolo astfel cum sunt definite de politica de reţinere. Din pacate, zona de retinere nu poate fi dezactivata, dar puteti seta sa se pastreze maxim 1 backup job.

3. Este folosită compresia fişierelor în procedeul de backup?

Compresia BackItUp este foarte eficientă. Este dificil de a da un răspuns unic, pentru că aceasta depinde de tipul de fişiere comprimate. Fişiere text, documente, foi de calcul tabelar, email-uri şi alte tipuri de fişiere text, pot fi comprimate la 10-20% din dimensiunile lor iniţiale. MP3-uri, JPEG, mpeg şi alte tipuri de fişiere nu se comprimă foarte bine, pentru că ele sunt deja stocate în formă comprimată pe computer. Fişierele exe, dll-urile şi alte fişiere executabile au tendinţa de a se comprima la aproximativ 30-65% din dimensiunile lor iniţiale.

4. Cum pot afla ce viteză are conexiunea mea la internet şi dacă pot apela la serviciul de backup online?

5. Pot să fac backup la fişiere deschise?

Windows XP şi 2003 vine implicit cu opţiunea Volume Shadow Copy care permite salvarea fişierelor deschise.

6. Cum schimb parola de la contul de backup?

Parola contului de backup trebuie schimbată din programul de backup (ACB sau OBM). Deschideţi programul, click pe icoana "Profil utilizator", la Informaţii utilizator click pe "Modificare".

Business

Soluţia ideală pentru compania ta.

Protejează-ţi documentele vitale fără de care compania ta nu ar putea opera. 
Încearcă acum 30 de zile gratuit!

Personal

Soluţia ideală pentru tine.

Protejează-ţi pozele şi documentele personale. O soluţie simplă şi eficace.
Încearcă acum 30 de zile gratuit!